Pink Horizontal Stripe Pointer

Thursday 15 December 2011

sweet moment 10,11,12 disember 2011

waa . tiga tarikh tu aku x kan lupa samapai bila2 , u know why ? hari tu lha aku dapat jalan2 jauh dengan dia and kawan2 aku . walaupun trip 'sekolah' oke . haha . tyme nea jela aku dapat jalan2 jauh dengan dia kalau x sampai bila x bole . yela , aku nea jarang keluar rumah , x macam girl2 yang laen , mesti bez kan bole kuar salu ? mak ayah aku x bagi . mak ayah aku takot aku buat benda bukan2 kat luar tuu , yess i know mereka sayang aku tapi x perlu lha kot over sangat nak kongkong idup aku kan ? aku taw mane baex mane buruk , aku jage diri aku oke . aku sayang mak ayah aku ! eh2 dah lari dari tajuk nie , hehe yela terlalu exited kan . sepanjang aku kapel dengan dia dah 1 tahun 10 bulan nea aku x pernah jalan2 dengan dia camni . bodoh kalau aku x heppy . keyhh ! trip aku kali nie pegi ke gambang water park , kuantan , kL , taman botani shah alam and last skali shopping kat nilai . foyo0 , bnyak jalan macam la banyak sangat duet aku nie . hikkkhokk ! aku bawak siket je duet , cukup2 je , x elok gak membazir kan ? nie nak cite siket pasal aku dengan dia semasa trip tuu

aku duduk kerusi depan siket dan dia duduk tempat lastt skali , n then dea ada lha mintak fun aku kejap , aku ingat dia nak buat ape , aku bagi jela , pstuu dia pass kat aku balik , aku tengok2 dia tukar wallpaper fun aku letak gamba dia . haha ! nakal seyhh budak nie , aku tengok dia dea buat senyum busukk cmtuu , lepas tu dea hantar sms kat aku cakap "jangan tukar gamba tu !" hahaa , tergelak aku dalam hati nie , yeA yea aku x tukar keyhh .

dekat gambang ? noting spesial aku bole cerita , just enjoyy dengan kawan2 aku , dia x taw kat mana . yela orang kat situu ramai kan , aku kongsi yang double tube punye dengan ainur , memang bez lha ! balik tu ada lha ambek gamba buat kenangan


kesian . aku nampak letih kan ? haha , memang saket satu badan usung pelampuang besar tuu .

pastu pegi east cost mall kuantan , makan dulu , lapar gila dah main2 air kan mane x lapar . lepas makan 'hajat' nak jalan dengan dia tapi dia pulak x taw kat mana jalan dengan kawan dea , mane x sakit hati kan , gaduhh lha kami . tahan le nak ngis . yela tempat rmai orang x kan na ngis kot . kawan2 aku tenang kan aku . nseb baex ad diorang . lame2 siket baex lha jugak . malas nak panjang cerita . malam tu cume tidur dalam bas . aku ada gak pegy kat kerusi dea jup nk borak2 . hehe~ gatal nohh aku . ehh ! kami x buat pape key ! borak2 sampai dia ngntuk , aku pun lari balik tempat aku . sian dia nak tido , hikhokk !




                                                                                                                                                                              esok hari , jalan2 kat berjaya time square . whoa kami datang awal so terpakse tunggu mall buka dulu .

haha . nie gamba curi woo . si seraf kawan daha yang snap ! xpela asal menjadi . hehe~ gamba semasa menunggu mall buka . lepas je mall buka aku dengan kawan aku brpakat lha nak tengok filem 'ombak rindu' yela dah ramai cakap bez kami pon nak jugak tengok . bole tahan lha bez , sedihh memnjang cite tuu . nges x henti2 aku dengan kawan aku ni . haha ! xpe2 , perbuatan kami tidak dirakam ! lepas balik je dari mall tuu si dea bagi aku somting wo0 . hehe sronok ! yela bukan salu dapat hadiah dari dia tuu . dea kasi aku baju wrna hijau . aku akan jage baju tuu baex2 key ! tu bju ke2 yang dia bagi lepas baju couple yang dia bagi awal tahun nie . and then kami pegi sogo . balik dari sogo gaduh lagi . aishh ! gaduh je memenjang aku dengan dia nie . yela kes nye cemburu punye pasal . haha . aku x bole cerita cemburu sebab ape . haha tapi si dia tu memang kuaaadd cemburu orangnye ! rase nak tarik2 hidung dia tuu mase dia marah ! tapi x layh lha kan , kan x pasal2 aku kena tampar situu . yela dea tengah marah kan . yea aku senyap and buat x taw je smapai lha malam tu kami singgah ict shah alam . aku try nk pujuk dea . tkot sangat dia buat x layan aku tapi . totototttt ! haha dia oke je . haha . pelik prgai budak nie ! main lha aku ngn kawan aku kat ict tuu . and last aku jalan ngan dia kejap kat ict tuu . kawan2 aku msuk snow walk , aku x , hehe , aku tertinggal ic . bodoh syhh ko minah ! haha .

last day pegy taman botani ,bez woo pegi yang 4 musim tuu . mase aku pegi tu msim winter so masuk lah aku ngan kawan2 aku dalam tempat salji tuu . snap2 gamba je keje . haha yela bukan salu dapat masuk tempat cmnie kan . then , kami pergi nilai , aku x beli pon barang ntuk aku , duet ada siket je lagi tinggal n aku pon beli hdiah untuk si dea , mak ayah aku , n untuk bakal mak mertua aku . haha ! yela walaupun mak mertue aku x suke aku , aku nak jugak kasi somting kan , aku beli tudung untuk mak dia . ehee~ sukenye ! dia aku beli baju , mak aku kain untuk buat baju and ayah aku , aku beli minyak wangi . haha . last2 duet aku tinggal 5 ringgit je. haha . tapi xpela dah nak balik pun kan ? otw balik terengganu aku demam ! omg ! benci demam2 nie , buat aku cuma kejenye terbaringg and tidooo je ! si dia slimutkan aku dengan sweater . yela aku rase sejuk sangat ! thanx awak ! kawan2 aku pun take care pasal aku , mirah kasi dea pnye sweater untuk aku . hoho terima ksih . balut lha bdan aku dengan 2 sweater . haha . sampai skola pukul 12 lebih pagi lha . balik tuu si dia col aku auw . katenye dea rindu aku . lahh baru je x sampai 1 jam balik rumah dah rindu . haha . bergayutt lerr sampai abis kredit malam tu jugak ! yea ! aku sayang mu smapai bile2 khairul adha !
thanx for reading . like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment